Vývoj

Náš Revo tým je hrdým poskytovatelem nejlepšího softwaru pro vaše vozidla. Revo tým disponuje přes sto letou kombinací zkušeností ve vývoji ECU softwaru, programování a poskytování motoristických úprav. Tyto odborné znalosti a zkušenosti umožňují našemu výzkumu a vývoji být lídrem na trhu. Kombinace používání softwarových nástrojů, které jsme sami dizajnovali, vytvořili a nevyčíslitelné množství hodin ve vývoji softwaru a precizních motorových úprav znamená, že naše produkty jsou vždy aktuální a mají náskok před konkurencí a podle mnohých jsou považovány za nejpokročilejší a nejlepší dostupné softwarové výkonové řešení.

Níže je uveden stručný přehled kroků vývoje našeho softwaru na nových vozidlech nebo ECU modernizace dříve než se dostanou k našim prodejcem po celém světě:

Krok 1 – ECU komunikace

Získáme testovací auto nebo zakoupíme novou tovární řídící jednotku motoru – ECU. Softwarové nástroje od Reva používáme při tvorbě komunikačních protokolů. Tyto protokoly dovolují softwarovým inženýrům získat údaje z ECU, vytvářet specifické ECU profily a mapy a poskytují naším pracovníkem přístup k požadovaným oblastem s ECU softwarem.

Krok 2 – Měření technické kontroly

Testovací auto je testováno Dyno testem a silničním testem standardním způsobem. Získáváme data z výstupních senzorů a odezvu, na základě kterých určíme jako motor pracuje s původním továrním softwarem ECU.

Krok 3 – Tvorba ECU

Veškeré údaje získané z testovacího vozidla jsou analyzovány a jsou identifikovány softwarové omezení. Testovací soubory nám dovolují upravit původní ECU nastavení. Omezení jsou kontrolovány av případě potřeby jsou ladící tabulky upravovány tak aby maximalizovaly výkon.

Úprava není jen zvýšení zátěže, zvyšování tlaku a časování. Pro vytvoření maximálně efektivního a použitelného softwaru musí být úprava mnohem více detailnější. Aby se správná rovnováha k vytvoření silnějšího a použitelnejšieho auta je třeba významné množství času. Například, pokud se zjistí, že je možné dosáhnout vyšší plnící tlak, pak dosažení tohoto cíle zahrnuje přezkoumání množství tabulek a řádků dat našimi pracovníky. Úprava přímo i nepřímo ovlivňuje oblasti softwarových map aby se dosáhlo optimální výsledek při zachování ECU adaptivních charakteristik a bezpečnostních funkcí. Prostřednictvím této rozsáhlé práce vytvářejí naši pracovníci mapu maximálního výkonu. Ujišťujeme se, že změny proběhly bez rizika selhání jakýchkoliv komponentů. Tyto upravené nastavení umožňují motoru a komponentům pracovat v rámci svých nejlepších možností, ale nikdy nepřekročí bezpečné limity.

Krok 4 – Programové testování

Počáteční testování probíhá na novém ECU programu. Kombinace testování na veřejných silnicích a vysokorychlostní testování na rychlostních okruzích nám dovolují shromažďovat údaje o výkonu vzhledem ke spotřebě paliva. Revo software je používán celosvětově a proto pokračujeme v testování s různými druhy paliva, od 95 oktanového benzínu až po závodní palivo.

Krok 5 – Dyno test

Jakmile je ukončeno počáteční testování, modifikace a software dosahuje svého plného potenciálu na silnicích, provádíme znovu Dyno test. Výkon, točivý moment a spotřeba jsou monitorovány a zaznamenávány. Jakékoli další změny, které jsou považovány za nezbytné jsou provedeny a software je dokončen.

Krok 6 – Vytváření nastavení

Vnější faktory mohou výrazně ovlivnit výkon motoru. Software může být rozšířen doprogramování tak, aby zahrnoval přepínání, přičemž bude vycházet z nastavení, které zohledňují vnější faktory a minimalizují vnější vlivy. Například, časování je upraveno v závislosti na kvalitě paliva a / nebo výkonnostní stupeň může být upraven v závislosti na venkovní teplotě vzduchu, protože to má vliv na hustotu vzduchu. Jakmile je přepínání doprogramované do softwaru, výkon je opět testován a nastavení optimalizované pro každou variantu.

Krok 7 – Testování v různých životních stylech a dokončení

Provádí se dlouhodobé testování, monitorování ECU úprav, spotřeba paliva v reálném světě a celkové jízdní vlastnosti vozidla. Pokud je software úspěšný ve všech testech a schválen, pak je nainstalován na druhém a třetím testovacím vozidle. Pokud jsou všechny testy úspěšné a ověřeno, software je připraven k distribuci.